donderdag 13 oktober 2011

australie perth

dag allemaal,

Wel eindelijk ben ik aan een nieuwe reis begonnen. Maandag, 10 oktober, vertrok ik van Zaventem om via Frankfurt en Singapore naar Pert in westelijk Australie te vliegen. Deze trip zou bijna 30uur duren.
In Frankfurt had ik al mijn eerste sereus probleem. Door een staking van het grondpersoneel kwam mijn toestel 2uur te laat aan waardoor ik natuurlijk mijn vlucht naar Singapore heb gemist. Opnieuw 2 vluchten boeken maar nu met een wachttijd van 10uur. Mijn reis werd nu dus 40uur lang en ik kwam na middernacht aan. Gelukkig was Michael wel zo vriendelijk om me zelf op dit uur te komen afhalen.

Nu ben ik gedurende een week Perth aan het verkennen en ook de nodige aankopen te doen. \Snel volgt er meer nieuws maar nu is mijn tijd op.

groeten,

nico

Geen opmerkingen: